Hoe bestellen
Bestellen kan op de webshop, via het contactformulier, met een e-mail en in de winkel.
Bestellen via de webshop
Artikelen uitkiezen
Om jouw product te vinden zijn er verschillende mogelijkheden:
- Je kan zoeken via het menu, bovenaan de website. Door op een categorie te klikken komen de onderverdelingen tevoorschijn. Klik op de categorie die van toepassing is. Je krijgt dan alle artikelen uit deze categorie op jouw scherm. Binnen dit aanbod ka je verder verfijnen door gebruik te maken van de onderverdelingen die links op het scherm zijn verschenen.
- Alternatief kan je gebruik maken van de zoekfunctie bovenaan het scherm. Door gebruik te maken van trefwoorden, productnamen, merknamen, artikelcodes, ... kan je hier vlot navigeren naar specifieke artikelen.
- Wanneer je een artikel uitgekozen hebt kan je dit toevoegen aan de winkelwagen door gebruik te maken van de blauwe knop 'in winkelwagen' of het grijze winkelwagen icoon.
Winkelwagen
Na het toevoegen van jouw artikelen aan de winkelwagen kan je deze bekijken via de blauwe winkelwagenknop rechts bovenaan de webpagina. Hier kan je meteen klikken op 'ga door naar afrekenen' of de bestelling nader bekijken en aanpassen via 'bekijk of bewerk uw winkelwagen'.
Inloggen of account aanmaken
Indien je nog niet ingelogd bent krijg je de kans om dit te doen nadat je op 'ga door naar afrekenen' hebt geklikt. Nieuwe klanten krijgen op deze plaats de kans om een account aan te maken.
- Inloggen: nadat je bent ingelogd ga je automatisch verder naar de kassa.
- Nieuwe account: dit brengt je naar een formulier waar je jouw gegevens kan invullen. De velden die gemarkeerd zijn met een rode ster zijn vereist om de registratie te doen slagen. Werk je met een afzonderlijk leveringsadres? Vul hier het facturatieadres in, jouw leveringsadres kan je later ingeven. Na het voltooien van de registratie ga je automatisch verder naar de kassa.
Kassa
De kassapagina bestaat uit drie kolommen die samen het alle informatie bevatten om het bestelproces af te ronden.
Eerste kolom
- Bezorgadres: indien jouw facturatieadres gelijk is aan het leveringsadres zou dit reeds moeten kloppen. Anders kan je op de grijze knop klikken om een nieuw adres toe te voegen.
Tweede kolom
- Verzendmethodes: kies hier de gewenste leveringsmethode.
- Opmerking: hier kan je een boodschap toevoegen. Je kan dit vak gebruiken voor verzendinstructies, maar ook om een eigen referentie aan de bestelling toe te voegen, te laten weten dat iemand anders jouw pakje in de winkel zal komen halen of om instructies over de configuratie van jouw toestel te geven.
- Betaalmethodes: kies hier de gewenste betaalmethode. Nadat je op 'plaats bestelling' hebt geklikt zal je deze methode kunnen gebruiken om de bestelling af te ronden.
Derde kolom
- Overzicht van de bestelling: dit kader geeft jouw bestelling weer. Je kan de bestelling hier nog aanpassen.
- Pas kortingscode toe: beschik je over een kortingscode en heb je deze nog niet ingevuld in de winkelwagen? Dan kan je dit hier alsnog doen.
- Inschrijven op de nieuwsbrief: vink dit keuzevak uit indien je geen nieuwsbrief wenst te ontvangen.
- Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden: verklaar je hier akkoord met de voorwaarden om je bestelling te kunnen afronden.
- Plaats bestelling: deze knop brengt je naar de betaling of rondt het bestelproces af.
Bestellen via mail
Volstaat voor jouw bestelling de webshop niet, bijvoorbeeld omdat je met bestelbonnen van jouw firma werkt of het product niet op de webshop te vinden is? In dit geval is bestellen via mail de beste oplossing.
Je kan eenvoudig gebruik maken van het contactformulier of ons e-mail adres. Indien jouw mailtje een naam, adres en de juiste artikelreferenties of links bevat kunnen we aan de slag.
Hou hierbij wel rekening met een iets langere verwerkingstermijn, vermits dit niet automatisch gaat en er heel wat mails binnen komen.